19/2

image38

Så, vad har hänt de senaste dagarna egentligen?

KENZA har lämnat första platsen på bloggtoppen.se och istället har hon gett plats åt Blondinbella som förövrigt syntes i TVrutan i Söndags. Tillsammans med bland annat StinaLee pratade dom om bloggar, bloggande och allt som hör därtill tillsammans med Tilde de Paula i TV4's Nyhetsmorgon. För er som missat klippet finns det HÄR!
Katrin Schulman fortsätter i samma bana som alltid. Hennes blogg är nog den mest överskattade svenska bloggarna som finns. I senaste inlägget ältar hon ännu ett I-landsproblem. 'Varför har inte jag fått min MacBook  Air när ALLA andra fått den?'.
 Engla fortsätter också som vanligt, bra modetips som man bara inte vill missa!
Berättade ju att KENZA fått lämna över första platsen på bloggtoppen.se till Blondinbella, vilket inte verkar vara det enda som går dåligt för henne just nu. Hon berättar i sitt senaste inlägg om hur hon och hennes pojkvän bestämt sig för att ta en paus. Dom har alltså inte gjort slut men som hon själv skrev så lutar det väl åt det.. Den som lever får se.. Hoppas på en vändning för stackars KENZA.

Kommentarer
Postat av: Miq

ÄLSKAR denna bloggen!!! :D:D:D
Ni gör mina dagar så mycke bättre.
TACK!

2008-02-19 @ 14:26:06
URL: http://miqisplace.blogg.se
Postat av: Anonym

fin blogg

2008-02-19 @ 15:08:39
Postat av: Anonym

Stackars Kenza :(

2008-02-19 @ 16:23:38
Postat av: annica

jag har ett modeproblem i min blogg. jag har köpt ett par skor o vet inte vad jag ska ha till. kan inte ni hjälpa mig? (a) .

kollat
amandas blogg med? amandaberg.tjejsajten.se , hennes blogg är jättemysig!

2008-02-19 @ 17:04:19
URL: http://dwanci.blogg.se
Postat av: annica

Tack så mycket ! Jag kikade hennes nu, det är ju i stort sett likadana skor bara att min klack är lite bredare :). Man kan ju ha liksom, overknees i såna skor.Det kan nog bli rätt fint. Tänkte prova lite olika klädval imorgon faktiskt :). Tack
igen för tipsen :)

2008-02-19 @ 18:19:12
URL: http://dwanci.blogg.se
Postat av: mari

Denne bloggen er jo genial:) Keep up the good work:)

2008-02-21 @ 11:32:27
URL: http://rari.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0